مهارت های ارتباطی در فروش

س., 11/10/2015 - 19:49 — maneger

مهارت های ارتباطی در فروش

Please reload the page

محور هاي سمينار : - تعریف ارتباطات و اهمیت آن در فروش - پیامد های ناتوانی در برقراری ارتباط با مشتری - عوامل موثر در ارتباطات - روش های برقراری ارتباط با مشتری ( ارتباطات کلامی ، غیر کلامی ، تصویری و ترکیبی ) - تکنیک های نفوظ در مشتری - تکنیک 5 C در برقراری ارتباط با مشتری - ارتباطات رودررو با مشتری و اصول بین المللی آن - پخش فیلم و ........ مدارك مورد نياز : - ارسال نامه يا دريافت و تكميل فرم ثبت نام و واريز هزينه شركت در سمينار به ازاي هر نفر مبلغ 2،970،000 ریال بهحساب شماره ( 0301530967009 ) با شماره كارت ( 6037991451995041 ) و شماره شبا ( 750170000000301530967009 IR ) بانك ملي بنام خانم فرحناز مرادي نژاد اقدم و ارسال تصوير فيش واريزي و فرم ثبت نام قبل از برگزاري سمينار. - برگزاري اين دوره آموزشي در محل سازمان ها و شركت ها ( تهران و كليه شهرستان ها ) امكان پذير مي باشد. - در پايان دوره به شركت كنندگان گواهينامه آموزشي حضور در دوره اهداء مي گردد.

سخنران : دکتر محمد مشکی پروری
تاریخ و ساعت شروع همایش : 28 آبان ماه سال 1394 - ساعت 9
تاریخ وساعت خاتمه همایش : 28 آبان ماه سال 1394 - ساعت 15
محل همایش : تهران - هتل ورزش
Back to Top

ارتباط با ما

6 + 11 =
@Copyright تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت توسعه بازاریابی و فروش اوج می باشد .
طراحی شده توسط رضا معرفتی