آيين نگارش و مكاتبات اداري و آشنايي با اصول بايگاني

جمعه, 05/02/2014 - 20:47 — maneger

آيين نگارش و مكاتبات اداري و آشنايي با اصول بايگاني

Please reload the page

محور هاي سمينار : - تعريف بايگاني ، مديريت اسناد و مدارك سازماني - تعريف سند ، انواع سند و تفاوتهاي اسناد و مدارك - انواع ارزش هاي اسناد - نقش كامپيوتر در اداره امور اسناد - مروري بر ساختار مكاتبات - معرفي بخش هاي مختلف يك نامه رسمي - طبقه بندي مكاتبات - پخش فيلم و پرسش و پاسخ مدارك مورد نياز : - ارسال نامه يا دريافت و تكميل فرم ثبت نام و واريز هزينه شركت در سمينار به ازاي هر نفر مبلغ 3،550،000 ريال به حساب شماره ( 0301530967009 ) با شماره كارت ( 6037991451995041 ) و شماره شبا ( 750170000000301530967009 IR ) بانك ملي بنام خانم فرحناز مرادي نژاد اقدم و ارسال تصوير فيش واريزي و فرم ثبت نام قبل از برگزاري سمينار. - برگزاري اين دوره آموزشي در محل سازمان ها و شركت ها ( تهران و كليه شهرستان ها ) امكان پذير مي باشد. - در پايان دوره به شركت كنندگان گواهينامه آموزشي حضور در دوره اهداء مي گردد.

سخنران : دكتر كامران صحت
تاریخ و ساعت شروع همایش : 20 خرداد ماه سال 1393 - ساعت 9
تاریخ وساعت خاتمه همایش : 21 خرداد ماه سال 1393 - ساعت 15
محل همایش : تهران - سالن همايش هتل ونوس
Back to Top

ارتباط با ما

2 + 8 =
@Copyright تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت توسعه بازاریابی و فروش اوج می باشد .
طراحی شده توسط رضا معرفتی