آيين نگارش و مكاتبات اداري و آشنايي با اصول بايگاني
آيين نگارش و مكاتبات اداري و آشنايي با اصول بايگاني

محور هاي سمينار : - تعريف بايگاني ، مديريت اسناد و مدارك سازماني - تعريف سند ، انواع سند و تفاوتهاي اسناد و مدارك - انواع ارزش هاي اسناد - نقش كامپيوتر در اداره امور اسناد - مروري بر ساختار مكاتبات - معرفي بخش هاي مختلف يك نامه رسمي - طبقه بندي مكاتبات - پخش فيلم و پرسش و پاسخ مدارك مورد نياز : - ارسال نامه يا دريافت و تكميل فرم ثبت نام و واريز هزينه شركت در سمينار به ازاي هر نفر مبلغ 3،550،000 ريال به حساب شماره ( 0301530967009 ) با شماره كارت ( 6037991451995041 ) و شماره شبا ( 750170000000301530967009 IR ) بانك ملي بنام خانم فرحناز مرادي نژاد اقدم و ارسال تصوير فيش واريزي و فرم ثبت نام قبل از برگزاري سمينار. - برگزاري اين دوره آموزشي در محل سازمان ها و شركت ها ( تهران و كليه شهرستان ها ) امكان پذير مي باشد. - در پايان دوره به شركت كنندگان گواهينامه آموزشي حضور در دوره اهداء مي گردد.
- برای ارسال دیدگاه وارد شوید.