کتاب " مدیر و فروشنده VIP در هزاره سوم "

نویسنده : دکتر محمد مشکی پروری - انتشارات : مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران - تلفن : 88300973 - 021
کارشناسی و تجزیه و تحلیل امور اداری و منابع انسانی

محور هاي ممتاز سمینار: - جایگاه امور اداری و منابع انسانی در سازمان - فرآیند آموزش کارکنان - آشنایی با تجزیه و تحلیل شغل - آشنایی با فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان - آشنایی با جذب و استخدام کارکنان - آشنایی با مدیریت انفصال از خدمت کارکنان - آشنایی با مدیریت جبران خدمات - عوامل ریزش نیروی انسانی در سازمان ها
کلیات اصول ،فنون و هنر مذاکره با رویکرد فروش تلفنی
محور هاي ممتاز سمینار: - تعريف ارتباطات و اهميت آن - تاکتیک های مذاکره - تکنیک 5C در مذاکرات حضوری و تلفنی - روش هاي برقراي ارتباط - انواع فرهنگ ها در مذاکره - تکنیک NLP و نقش آن در مذاکره موثر - تعریف مذاکره و انواع آن - استفاده موثر از جملات و کلمات در مذاکره - موانع مذاكره موفق - عوامل موثر در مذاکره - آداب مذاکرات رودررو و تلفنی - پخش فایل های صوتی و تصویری
ارتباطات در صنعت توریسم

سمینارآموزشی " ارتباطات در صنعت توریسم " روزهای 11 و 12 اکتبر سال 2016 میلادی با سخنرانی دکتر محمد مشکی پروری از ایران و خانم دکتر امی رایان از گرجستان در سالن همایش های هتل بین المللی رادیسون بلو شهر تفلیس برگزار خواهد شد.
"آشنایی با اتوماسیون اداری و مکاتبات اداری "

محور هاي سمينار : - اهمیت ارتباطات در سازمان - وظایف و نقش دبیرخانه در سازمان - دریافت ، ثبت ، توزیع مکاتبات اداری و انواع روش ها - روش های گردش مکاتبات اداری و ابزارهای ثبت آن - اصول تهیه و نگارش مکاتبات اداری - خلاصه وظایف امور دفتری - مفاهیم اتوماسیون اداری - و ..........
"مهارت های ارتباطی در شغل نگهبانی ، حراست و حفاظت فیزیکی "
محور هاي سمينار : - تعریف نگهبان و انواع آن - شرح شغل نگهبان در سازمان - مهارت ها و ویژگی های نگهبان در هزاره سوم - اعتماد به نفس نگهبان و راهکار های افزایش آن در محیط کار - مدیریت استرس در شغل نگهبانی و حراست - اهمیت ارتباطات در شغل نگهبانی و حراست - مهارت های ارتباطی موثر در شغل نگهبانی و حراست - و ..........
مهارت های ارتباطی در فروش

محور هاي سمينار : - تعریف ارتباطات و اهمیت آن در فروش - پیامد های ناتوانی در برقراری ارتباط با مشتری - عوامل موثر در ارتباطات - روش های برقراری ارتباط با مشتری ( ارتباطات کلامی ، غیر کلامی ، تصویری و ترکیبی ) - تکنیک های نفوظ در مشتری - تکنیک 5 C در برقراری ارتباط با مشتری - ارتباطات رودررو با مشتری و اصول بین المللی آن - پخش فیلم و ........
" قانون ماليات بر ارزش افزوده ، معافيت ها و بررسی اصلاحیه های جدید "

محور هاي سمينار : - ماليات بر ارزش افزوده و چگونگي اعمال قانون - موارد علي الراس در قانون ماليات بر ارزش افزوده - ماليات هاي مستقيم و ماليات بر ارزش افزوده V. A . T - زمان پرداخت ماليات هاي تكليفي با توجه به قانون ماليات ها - شركت ها و نرخ ماليات بر ارزش افزوده - نحوه تنظيم اظهار نامه و دفاتر قانون ماليات بر ارزش افزوده - حل اختلافات مالياتي با آخرين اصلاحات قانون - و ..........
اصول ، فنون و هنر مذاكره
محور هاي سمينار : - تعريف مذاكره و انواع آن - عوامل موثر در مذاكره - مسيرهاي مذاكره - موانع مذاكره موفق - تاكتيك هاي مذاكره - انواع جلسات مذاكره و روش برگزاري جلسات - زبان بدن و نقش آن در مذاكره موفق - و ..........
اصول پذيرايي ، آئين تشريفات و آبدارخانه

محور هاي سمينار : - مقدمه اي بر اهميت تشريفات و پذيرايي - ويژگي هاي شخصيتي مسئول تشريفات ، پذيرايي - اصول بهداشت پذيرايي - روش هاي حمل ظروف در پذيرايي - نحوه قرار دادن پذيرايي روي ميز و زمان مناسب پذيرايي - زمان مناسب جمع آوري ظروف - نحوه پذيرايي نوشيدني ها - چيدمان ميز نهار ، شام و پخش فيلم